Monday, December 5, 2011

FlairMondadoriAustria

Look at what came to my inbox this morning! As cliche as it is, it needs to be said; it's pretty damn rewarding to put a lot of energy in what you're doing, and have people from different parts of the world appreciate it. Thank you so much Flair!

PS. For those of you who live in Mondadori, thank you for taking the time to read my blog. Küsse! :)
~~~
Bakin bakalim bu sabah neyi gordum ilk uyandigimda! Cok klasik olmasina ragmen soylemeden gecemiyorum, hakkaten kendimi cok sansli hissediyorum! Cok severk yaptigim blogumun tahmin etmedigim yerlere ulasiyor olmasi beni cok mutlu ediyor. Flair dergisine de ayrica tesekkurler!




follow me on blogspot, bloglovin'twitter, or facebook

11 comments:

  1. Alara tebrikler ! blog'un bu başarıyı fazlasıyla hakediyor :)

    ReplyDelete
  2. tebrik ederim alaracım, bu gidişle daha çookkk olacak böyle şeyler! sevgiler

    ReplyDelete
  3. tebrikler:) seni orda görmek beni gururlandırdı açıkçası.çünkü her gün eve gelip bilgisayarımı açtığımda senin blogunu açmak için sabırsızlanıyorum:)
    derya backtoblackkdesigns@blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cok tesekkur ederim, hepiniz cok naziksiniz!

    ReplyDelete
  5. çok sevindim canım,başarılarının devamını diliyorum;)

    http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hey, I live in Austria (its an austrian magazine). I read that magazine every month and your blog every day..congratulations for being shown in it!!!

    ReplyDelete
  7. tebrikler alara :) başarılarının devamını diliyorum :) sevgiler ...

    ReplyDelete
  8. Modaya Dair Hersey ~ Tesekkur ederim :)

    Anonymous ~ Wow, that's fabulous! Thank you so much!

    Kurnazli ~ Tesekkurler!

    Esra Tkl ~ Tesekkur ederim!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails