Saturday, June 18, 2011

OutfitPost#174

I haven't had a "girls day out" in a long time. Lana and I, although we claim that we're not girly, had a complete girly day; lunch, Victoria's Secret, and dress shopping at Zara. I don't get to see her too often, but I love that girl.

I also finally got a chance to drop my class (well, it was cancelled anyways) where it was one other person, and me, and signed up for Introduction to Fashion Business. My advisor is very confused about my decisions as a producing major.
~~~
Uzun zamandir kiz kiza bir gun gecirmemistim. Lana ve ben ne kadar erkek cocugu gibi davrandigimizi soylesek de dun tamamen bir "kiz gunu" yasadik. Once ogle yemegi, sonra Victoria's Secret, sonra da Zara'da elbise arayislari...

Onun disinda sonunda iki kisilik dersimden cikip kendimi bir moda dersine yazdirdim. Yapimcilik ogrencisi olarak boyle moda dersleri secerek okuldaki danismanimin cok aklini karistiriyorum.


Wearing T by Alexander Wang Long Sleeve, American Apparel Skirt, Giuseppe Zanotti Sandals, Lanvin Purse.

Pictures by Lana Bachynski.

5 comments:

  1. kız kıza takılmak bazen iyi gelir :)
    okuldaki hocan blogunu görse sana hak verirdi, pek şaşırmazdı di mi ama? ^_^
    neon renkleri kullanışına bayıldım, sandaletlerin de çok tatlıymış :)

    ReplyDelete
  2. ayakkabilarin ve yüzüklerim cok güzel !!

    ReplyDelete
  3. sandaletlere bittim ! en sevdigim renk pembe... neonuda bir baska güzel

    ReplyDelete
  4. Matissera ~ Valla bilmiyorum, o blog'a bile sasirabilirdi :) Tesekkurler!

    Want More Fashion ~ Tesekkurler!!

    TurquAzria ~ Tesekkur ederim! Ben de pembe cok sevmiyorum ama bazen dayanamiyorum!

    ReplyDelete
  5. dost başa düşman ayağa bakarmış:) gerçi ayaklarında bakılmayacak gibi değiller zaten :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails