Thursday, June 2, 2011

Help,Please

My lovely followers, I need your votes. Elle Turkey nominated me as one of the "Bloggers of the Month" for June, and my competition is tough! To vote, you have to "Like" my picture on their website. So all you have to do is to click here to first "Like" Elle Turkey, then click here, to"Like" my picture. In return, I will be sending imaginary Chanel purses to all of you ;) Thanks for all the support!

Now that some of you said you liked orange on me, I probably won't take it off for the summer :) I haven't worn these shoes since my older brother's wedding, and I forgot how much I love the sound they make when I move. Clink. Clink. Clink.
~~~
Canim takipcilerim, sizlerin oyuna ihtiyacim var. Elle Turkiye beni haziran ayinin blogcularindan biri olarak adaylandirdi, ve obur adaylar da sahaneler! Bana oy vermek icin once buraya tiklayarak Elle Turkiye sayfasini "Like" etmeniz, sonra buraya tiklayarak benim resmimi "Like" etmeniz gerekecek. Bunun karsiliginda ben de her birinize hayali Chanel cantalar gonderecegim :) Desteginiz icin tesekkurler!

Bazilariniz uzerimde turuncuyu beyendiginizi soylediniz ya, simdi tum yaz uzerimden cikartmam :) Bu ayakkabilari da buyuk abimin dugununden beri giymemistim, ve yurudugumde cikarttigi sesi ne kadar cok sevdigimi unutmustum. Siril siril!

Wearing J. Crew T-Shirt, Urban Outfitters Skirt, Jimmy Choo Shoes.

13 comments:

  1. such a pretty shoes!! love it!!
    remind me these indians jewels!

    ReplyDelete
  2. bloguna bayildim dun elle sayfasinda gorup kesfettim:) basarilar:)
    swiftasdesire.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. facebook hesabim olsa kesin sana oy verirdim ama ne yazik ki yok chanel canta da ruyalarda kalicak:))bence kesinlikle hakediyosun blogunla cok ilgileniyosun umarim kazanirsin

    ReplyDelete
  4. ayakkabılarına bayıldım markası ne:)

    ReplyDelete
  5. Ayakkabılar muhteşem :) Bu arada oyumuzu verdik tabi ki :)

    ReplyDelete
  6. Şu an önde gidiyorsun zaten ama umarım böyle gider ve sen kazanırsın. Çünkü bunu gerçekten hak ettiğini düşünüyorum. Ayrıca ben de oyumu sana verdim tabiki :)

    Turuncu sana kesinlikle yakışıyor!
    Begüm

    ReplyDelete
  7. Acik ara ondesin Alara, yasasin!

    Arti bir itirafim olacak sana koyu sac rengini daha cok yakistiriyorum.
    sevgiler.

    ReplyDelete
  8. Ms. S ~ Thank you!!

    Swift as Desire ~ Cok tesekkur ederim.

    Azz ~ Tesekkurler, dusunmen onemli benim icin.

    Anonymous ~ Yazmayi unutmusum, ayakkabilar Jimmy Choo.

    New York Lover D. Cok tesekkurler!

    Begum ~ Daha sonuclar icin cok erken, dedigin gibi insallah boyle devam eder, destek icin cooooook tesekkurler!

    Zerrin ~ Simdilik oyle :) Cok tesekkurler, vallahi ben de koyu daha cok beyeniyorum!

    ReplyDelete
  9. Giydiklerin üzerinde eğreti durmuyor. Yani özenti değilsin. Her gün takip ettiğim, güzel bir blog. Umarım kazanan sen olursun. Başarılar dilerim. :):)

    ReplyDelete
  10. Cok tesekkur ederim guzel sozlerine...

    ReplyDelete
  11. Hi!
    I accidently bumped into your blog and I am glad I did. I like your style! BTW, I am Sarah, I am a grad student and I work and live in St Louis. I am half Turkish on my mom's side,but unfortunately don't speak the language very well. Let me know if you are ever in the STL area, maybe we can meet up!

    ReplyDelete
  12. Hi Sarah! I will definitely keep your location in mind - same goes to you if you ever come to San Francisco!

    ReplyDelete
  13. Saçların her fotoda değişik duruyo ya fotoğrafı çeken ışığı çok iyi ayarlıyo ya da sen sürekli saçlarını boyatıyosun :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails