Monday, October 24, 2011

OutfitPost#259

Spent the morning making my American friends text GIVE TURKEY to 80088. It's difficult to write about good things when there is so much happening back home, and so much people in need of the simplest things like blankets, water, candy, and baby food. So forgive me for the next few days, and please please please donate whatever you can.
~~~
Tum sabah Amerikali arkadaslarima mesaj attirttim deprem sonrasi Van'a yardim icin. Turkiye bu kadar zor durumdayken guzel seylerden bahsetmek biraz zor geliyor. O kadar basit seylere ihtiyac var ki; yorgan, su, seker, ve bebekler icin mama. Ne olur yapabildiginiz kadar bagista bulunun.


Wearing a Vakko Button Up as Skirt, Giuseppe Zanotti Sandals, Zeynep Tosun Scarf

7 comments:

  1. alaracım, desteğin önemli seni burda kaç kişi izliyor, gece gündüz demeden bir yardım kiti veya bir rehber hazırladık birçok insan artık burdan takip ediyor herşeyi, telefonlar, yardım kuruluşları yardım isteyenler yardım edenler: yalnizdegilsinvan.wordpress.com

    lütfen güzel bir post ile bunu duyur.

    ReplyDelete
  2. çok farklı :) ama bir o kadar şirin !

    ReplyDelete
  3. Miss Beautifulll Bronce and Feet,sandals..shoes::) your to me star ten points::) on numarasin tek gecerim:: summer resimlerin harikaaaa cekiciiiii:)))))

    ReplyDelete
  4. Caglan Yazici ~ Tabi ki, elimden gelen her seyi yaparim. Simdi twitter'a yazdim, bloga da koyuyorum.

    Stay On The Fashion ~ Tesekkurler!

    Gokhan ~ Tesekkur ederim.

    ReplyDelete
  5. kesinlikle aynı fikirdeyim :(

    http://lateybirdy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Gerçekten takdire şayansın alara
    Buarada kolyeni nerden aldın ?

    yasemin

    ReplyDelete
  7. Cok tesekkur ederim! Kolyem hediye geldi, Nisantasi'ndaki muchevercilerden birinden, malesef neresi emin degilim :(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails