Saturday, December 10, 2011

OutfitPost#290

For the past two years, my friends and I have been celebrating New Years at a friend's house. It's just so much easier to dress down, be with people you know you're going to have a good time with, and also avoid spending money on a meal that's four times cheaper on a regular night. However, the guys in our group complain that they don't get to hit on anybody, which is a true fact. Therefore this year, I guess we're going out and overspending. Any suggestions?
~~~
Son iki senedir yilbasini kutlamak icin bir arkadasimizin evine gidiyorduk. Suslenmekle ugrasmamak, sevdigimiz insanlarla olmak ve bir gece icin sacmasapan fiyatlar odememek hepimizin cok hosuna gidiyordu. Fakat guruptaki erkekler hakli olarak baska kizlarla konusabilmek istiyorlar. Anladigim kadariyla bu sene cikiyoruz yani. Yilbasi programi yapaniniz var mi?


Wearing a Zara Pancho as a Dress, Donna Karan Belt, Alexander Wang Heels, Various Designer Bracelets.

follow me on blogspot, bloglovin'twitter, or facebook

16 comments:

  1. harika olmus!istanbul'daysan a46'nın partyleri nezih oluyor.son ıkı yıldır onlarlayım.Ama bu yıl gitmeyi dusunmedıgım icin programları var mı sormadım.

    http://bernabozkurt.com/

    ReplyDelete
  2. Berna B. ~ Tesekkurler!

    Cherry Monster Fashion ~ Thank you!

    ReplyDelete
  3. muhteşem gözüküyorsun! pançoya mı, ayakkabılara mı yoksa bileziklere mi bayılsam bilemedim :) iki senedir arkadaşlarla evde kutluyorum ben, bu sene de öyle olacak gibi.. ve bence en güzeli de o, tam da dediğin gibi :)

    ReplyDelete
  4. offf offf diyorum bu kombine her bir parçaya ayrı ayrı bayıldım ! yılbaşı için hala bir planım yok benimde ..geçen yıl evde olalım derken kendimizi nişantaşında sokak partisinde bulmuştuk ama görsellik ve müzik gerçekten çok iyi gelmişti bize..öptüm yavrus:)

    ReplyDelete
  5. Derya Harman ~ Tesekkur ederim!

    What's Next ~ Cok tesekkurler! Galiba hakkaten evde olmak en iyisi.

    Sarisin Mamba Olmaz Mi ~ :) Tesekkurler. Nisantasi hep zevkli oluyor galiba..

    Christiana Nunes ~ Thank you so much!

    ReplyDelete
  6. mükemmel görünüyosun alara :) bileziklerini çok sevdim :)

    ReplyDelete
  7. yılbaşıyla ilgili tek bildiğim giyecek mükemmel bir elbisemin olduğu ve erkek arkadaşımla olcağım.gerisi ona kaldı sanırım.büyük ihtimalle bütün gece bi gece klubünde dansla geçecek umarım bu yıl yıllardır umduğum kadar eğlendiğim bir yılbaşı geçiririm:)sana da aynısını diliyorum canım.
    derya backtoblackkdesigns@blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Esra Tkl ~ Tesekkur ederim :)

    Fashion On Board ~ Tesekkurlerrr :)

    Back To Black ~ Cok tesekkurler, insallah istedigin gibi olur.

    ReplyDelete
  9. Uuu, bugüne kadar üstünde gördüğüm en iyi elbise (panço) olabilir!

    ReplyDelete
  10. Çok güzel olmuşsunnn.. Bende panço giymek istiyorum ama cesaretim yok. (biraz boyum kısa) Ama sende çok güzel olmuş..

    ReplyDelete
  11. waaaoowww süper gözüküyorsun, pançoyu elbise olarak giyme fikri ise müthiş;)

    ReplyDelete
  12. Ezgi ~ Cok tesekkur ederim :)

    Zeynep Erkefeli ~ Tesekkur ederim :)

    Berilla ~ Tesekkurler!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails