Monday, March 19, 2012

OutfitPost#356

It's unbelievable how one's mood changes with the weather. With the rain clearing the streets of San Francisco for the past seven days straight, I didn't want to leave my apartment, let alone do anything to entertain myself. So all I did was watch Breaking Bad, and read American Psycho. (which are not the greatest choices to bring your mood up) With the sunlight, I'm back to myself. Great projects coming up soon.
~~~
Havanin bir insanin ruh halini ne kadar cok etkiledigine cok sasiyorum. Bir hafta boyunca durmadan yagan yagmurla birlikte degil evden cikmak, kendimi bunalimda hissettim. O yuzden tum hafta Breaking Bad izleyip American Psycho'yu okudum, ki moral duzeltmek icin ilk aklina gelecek secenekler bunlar degil. Bu gunki gunes isigiyla kendime geldim...

Wearing an Acne Button-Up, Phillip Lim Skirt and Belt, Alexander Wang Heels.

follow me on blogspot, bloglovin'twitter, or facebook

7 comments:

  1. Cok guzel olmussun canim, her gecen gun tarzin daha bir oturuyor sanki ve uzerine ekstra bir guzellik geliyor:)) Ee bosuna dememisler, "money can't buy style, you born with it!"
    Breaking Bad'e bende cok sardim bu aralar, mukemmel degil mi? Ama evet..depresyondan cikmak icin ilk izlenilecekler listesinin top 10unda degil maalesef:))

    ReplyDelete
  2. cookiesh cok tatli olmussun gene

    ReplyDelete
  3. Amazing :)I love especially the skirt!

    ReplyDelete
  4. Fashion On Board ~ Tesekkurler :)

    Neslie ~ Cok tesekkur ederim.

    CK ~ Mersi cookiesh

    Bianca ~ Thank you :) The skirt is so old...

    ReplyDelete
  5. Yine,yine harikasın bayılıyorum tarzına :)

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. bu Alexander Wang ayakkabılara öyle çok bayılıyorum ki dün rüyamda gördüm!,
    Sanırım yakında gömleğini de görücem çünkü çok yakışmış ve ona da bayıldım(:

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails